I.Boice | Iranian Boice Community


قسمت پنجم وی گات مرید جونگ هیون با زیرنویس انگلیسی

We Got Married Ep.268
Full 720p 1.3GB UploadBoy UploadBaz
Full 360p 451MB UploadBoy UploadBaz
Jonghyun Cut Part 1 720p 192MB UploadBoy UploadBaz
Jonghyun Cut Part 2 720p 264MB UploadBoy UploadBaz
Jonghyun Cut Part 1 360p 65MB UploadBoy UploadBaz
Jonghyun Cut Part 2 360p 86MB UploadBoy UploadBaz

 


نظرات شما عزیزان:

ساحل
ساعت19:36---4 ارديبهشت 1394
امیدوارم توی این قسمت دیگه هیون یه کم مراعات حال بیننده رو هم بکنه! آخه یه بار بگو خوشگله! دو بار بگو! گیرم سه بار!! می خوای کوتاه بیای یا نه؟؟ کلا خیلی با یونگهوا فرق میکنه ها! یونگ تا جو یه ذره می خواست رومانتیک بشه سریع میزد کانال بچه بازی و کلی بیننده رو به خنده مینداخت!!

پوران
ساعت0:48---3 ارديبهشت 1394
مررررسی حتما امتحان میکنم. بازم کلی ممنون
منبع مهم نیس. ترجمه کدوم سایت مهمه!
پاسخ: والا من حرفه ای نیستم فقط همین سایتو بلدم اونم آرامیس بهم معرفی کرد :))


پوران
ساعت19:14---2 ارديبهشت 1394
واااااااای مرسی شرمنده من اینقدر اذیتت میکنم! ممنون واقعا!! دیشب یه چیزی کشف کردم! تو 4قسمت اول رو با زیرنویس یه سایت گذاشتی ولی دوتای اخر برای یه سایت دیگه اس! گشتم سایتی که ویدئو قبلی ها رو ازش گرفته بودی پیدا کردم مال اونو دانلود کردم ...درسته!!!!!! (البته ترجمه ی دوتا ویدئو اخری بهتر بود)
بنظرت الانم مشکل همون codec هاس؟
پاسخ: برعکس من فقط دو تا ویدئو اولو از جای دیگه گذاشتم بقیه همه منبعش یکی بود فقط اون منبع من از جاهای مختلف میزاره احتمالاً بخاطر همونه که اینجوری شده :D به احتمال 90 درصد با codec ها حل میشه نشد k-lite mega codec pack هم اگه تونستی گیر بیاری اونو دانلود کن این مشکلش هر جور حساب میکنم مربوط به codec میشه


دارتانیان
ساعت14:22---2 ارديبهشت 1394
هیون جان....اگه سرکاریم که هیچی..اگه نیستیم سعی کن سرکار باشیم ...آفرین!
ولی جدا از طرفداری از سی ان به ظرم همینطوری هم زوجشون می تونه معروف شه خیلی باحاله!
پاسخ: والا اون زوج دیگه یا بهتره بگم یه وون گند زده به ریتینگ برنامه امیدوارم بازم معروف شه زوجشون


پوران
ساعت22:36---1 ارديبهشت 1394
وای خدا من اینقدر سر این قسمت خندیدم دلم درد گرفته بود هیون واقعا 6 سالشه!!!!!!!
محمد این دو قسمت هم همونطوری بود! با وی گات مرید مشکل داره!!!! دیوونه شدم تا دیدم این قسمت رو
پاسخ: این احتمالاً مشکل codec صدا داره با ویدئو های من ، تو گوگل سرچ کن K-lite codec pack دانلود کن نصب کن احتمال داره درست بشه این یکی فکر کنم مفید باشه


zeynab
ساعت22:10---1 ارديبهشت 1394
دستتون درد نکنه
ممنون
پاسخ: خواهش میکنم :)


کانمی
ساعت20:31---1 ارديبهشت 1394
سلام.خوبی؟خسته نباشی.یه سوال دارم:وی گات مرید چن قسمته؟
پاسخ: تعداد قسمتاش مشخص نیست ، بعضی زوجا 50 قسمت بعضیا 70 بعضیا کمتر بیشتر :)


پوران
ساعت23:46---31 فروردين 1394
بازم منم
میگم من یبار دیگه,البته اینبار 720p رو دانلود کردم! بازم اینطوریه!!! ولی بقیه ویدئو هام سالمن!! چرا واقعا؟
و اینکه مرسی زیاد برای پستت!
پاسخ: جدی؟ عجب ... هیچی واقعا به ذهنم نمیرسه چون هم ویدئو سالمه تست کردمش بقیه هم دیدن مشکل نداشته از طرف دیگه تو هم بقیه ویدئو هات سالمن :-? حالا من یکم تو نت میگردم برا راه حل پیدا کردم برات نظر میزارم :)


آرامیس
ساعت19:13---31 فروردين 1394
omg! یکی هیون رو از برق بکشه!
پاسخ: دو فاز شده اتصالی کرده بچه خوب میشه :D


Mahsa.Lema
ساعت15:48---31 فروردين 1394
مرسی
پاسخ: :)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمدرضا ׀ تاریخ: دو شنبه 31 فروردين 1394برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com